Электроскутер приколісний Crosser 600 Вт
Повноцінний двомісний варіант + третє сидіння, що розкладається
Електротрайк відмінно підійде для людей будь-якого віку. М'яка зручна сидіння, більше, ніж у звичайному велосипеді, відмінна стійкість та легка керованість. Максимальна швидкість триколісного вантажного
електроскутер до 30 км/год, найбільша дистанція пробігу від
35 до 45 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки.
Потужність двигуна – 600Вт.
Акумуляторна батарея 72V-20Ah тягова свинцево-кислотна, тип батареї AGM
Великі колеса 10 дюймів.
У комплектацію електротрайка входить: - Зарядний модуль USB; - три режими швидкості та задній хід - Передній багажний кошик; - Задній великий багажний кошик; - РК панель приладів зі спідометром, показником заряду батареї; - фара головного світла, повороти, габарити LED; - дзеркала; - сигналізація - захисні гофри передньої вилки.
Розмірність та тип шин: передня шина 3.00-10, задні шини 3.00-10.
Система гальм : передній / задній барабанний.
Тип – прямий привід, виготовлений у формі безщіткового двигуна колеса на постійних неодимових магнітах з датчиками Холла та максимальною потужністю 600 Вт. Номінальна потужність двигуна колеса –
600Вт. Мотор є тяговим модулем виносного типу з безщітковим приводним валом з термозміцнювальної сталі, поміщений в герметичний корпус з алюмінієвого сплаву з сильним ребром для зовнішньої тепловіддачі. При виробництві електромотора використовувалися магніти з алюміній-нікель-кобальтових елементів (
сплав AlNiCo).
Акумуляторна батарея тягова свинцево-кислотна, тип батареї AGM із загальним номіналом
72V-20Ah.
Технічні характеристики
Тип привода |
Привід від електродвигуна двигуна організований через понижуючий редуктор шестернясткового типу з двома напіввосьми нерівної довжини, що передає момент на задню тягову вісь електротрайка |
|
Свинцево-кислотна батарея з сумарною напругою 72 вольтів і місткістю 20A. Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин |
|
|
|
Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через понижувальний редуктор шестеренного типу на напівосі нерівною довжиною. Безщітковий із приводним валом (сердечком) з термоупорошеної сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребрами для зовнішнього тепловіддання. У конструкції двигуна застосовані алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo) |
|
Додаткове пасажирське місце |
|
Є можливість трансформації на три посадкові місця |
|
Макс. швидкість під час руху на електротягу км/год |
|
|
|
З дистанційним керуванням (два брелоки в комплекті) |
|
Живлення для підзаряджання батареї |
|
Електрична мережа з напругою 220 Вольт ( заводський модуль для підзаряджання додається в комплекті) |
|
Розширений стандартний пакет опцій |
|
Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду + багажний кошик спереду 600-Ваттний електродвигун Повноцінний двомісний варіант + розкладне третє сидіння для дитини |
|
LED-фара головного світла |
|
|
|
Передні гальмівні механізми |
|
Барабанний із механічним ручним приводом |
|
Задній гальмівний механізм |
|
Барабанний із механічним ножним приводом |
|
|
Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами |
|
|
Залежна підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами |
|
|
Передня шина 3.00-10, задні шини 3.00-10 |
|
|
|
|
195 |
Габарити
Довжина, мм |
1580 |
Ширина, мм |
680 |
Висота, мм |
1100 |
Споряджена маса, кг |
108 |