Продавець Фортуна розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
895 відгуків
Фортуна
+380 (97) 593-86-40
Кошик

УСЛОВИЯ И ПОРЯДОК ВОЗВРАТА ТОВАРА

УСЛОВИЯ И ПОРЯДОК ВОЗВРАТА ТОВАРА

Найголовніше, перевірити нас можете Ви, без будь-якого ризику !!!
На всі покупки, здійснені в інтернет-магазині «Fortuna» надається гарантія ― 14 днів, якщо триваліший строк не зазначений в описі до товару. Протягом 14 днів Ви можете переконатися в якості пропонованої нами продукції, а, при необхідності, ми замінимо неякісний товар на новий, якісний або повернемо Ваші гроші.

Ми обміняємо / повернемо гроші за 100% справний товар, якщо:

  • товар не був у використанні;
  • збережено його товарний вигляд, його споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка.

Ми обміняємо / повернемо гроші за несправний товар, у всіх випадках, крім:

  • якщо в результаті проведення експертизи буде встановлено, що несправності виникли внаслідок порушення покупцем правил користування та / або правил зберігання товару;
  • якщо буде встановлено, що несправності виникли в результаті дій або бездіяльності осіб, які здійснювали перевезення / доставку даного товару / товарів.

У зв'язку з цим, переконливо просимо всіх наших покупців, які замовляють товари по Новій поштою ― перевіряйте своє замовлення безпосередньо на поштою, при отриманні!

У випадку, якщо Ви бачите, що упаковка товару пошкоджена або товар знаходиться в неробочому стані і зовні є ознаки того, що товар прийшов в непридатність через не якісного надання перевізником своїх послуг ― відмовляйтеся від нього прямо на поштою і в письмовому вигляді заявіть перевізнику причину такої відмови.


Покупцям, які не виконали цю умову буде відмовлено в обміні товару або повернення коштів через відсутність провини та непричетності магазину «Fortuna» до пошкодження товару і порушення цілісності його упаковки.
 
Покупець, який здійснив замовлення по Новій поштою, зобов'язання язаний відмовитися від посилки прямо в поштовому відділенні якщо виявити, що його посилка не повністю укомплектована відповідно до його замовленням.
Покупцям, які не виконали цю умову, буде відмовлено у доукомплектування їх замовлень, через неможливість встановлення факту отримання такими покупцями не повністю укомплектованих посилок.


Доставка повернень здійснюється за рахунок:

  • покупця, якщо товар 100% робочий;
  • інтернет магазину «Fortuna», якщо товар несправний, крім випадків доставки кур ' єром.

Оплата за доставку здійснюється за рахунок клієнта!

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner